poniedziałek, 12 kwietnia 2010

Lniana Impresja Part #1

Postanowiłam w końcu spróbować swoich sił w tworzeniu pikowanej torebki a'la chanel. I z dumą stwierdzam, iż pierwszy etap prac zakończony!:D . Pikowania zrobiłam z tkaniny lnianej oraz ociepliny. Całość wzmocniłam wkładem. łańcuszek to zdobycz z house'a z przeceny z 34,90 na 10,00 PLN! (UWAGA! Promocję dorwałam w Warszawie, natomiast w moim mieście Toruniu przeceny nie było: ( ) . Na razie najbardziej zadowala mnie efekt pikowania jaki udało mi się cierpliwie wyszyć oraz forma, która zaczyna przypominać torbę. :). Na razie muszę przemyśleć jak ja wykończyć:P, czyli jaką podszewkę, ile kieszonek, jak rozplanować jej wnętrze, poszukać zapięcia, oraz podjąć decyzję co jest zaiste najtrudniejsze czy ma mieć charakter klasyczny czy też z dodatkami a może jedno i drugie?... hmmm.......

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Testowy komentarz Administratora

Olga Lewandowska pisze...

Piękna, a mieć taką prawdziwą chanelke...? Która by nie chciała;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !